Postby Device » Wed May 20, 2009 2:59 pm
Nyt kun olen hetken miettinyt tätä siirtoa, niin olen edelleen sitä mieltä, että tämä on ihan hyvä hankinta. Järventien kommentit ovat selvästi sellaisia, että mies haluaa palata omalle tasolleen ja motivaatio on varmasti korkea. Täytyy kuitenkin muistaa, että Järventien Kärppävuosi meni täysin pieleen, koska mies oli loukkaantuneena lähes 5 kuukautta. Ei ole mikään helppo paikka hypätä jengiin mukaan, kun playoffit alkavat ja jokaisella jätkällä on jo vähän niin kuin oma pakkipari. Järventie pelasi monien Kärppä kannattajien mukaan erittäin hyvin harjoitusottelut ja sitten tuli tämä inhottava loukkaantuminen. Itse odotan Maralta ensi kaudella hyvää puolustuspeliä (Ei kiitos niitä hasardeja enään) ja jonkinnäköistä kiekollista osaamista. Järventie on hyvä hankinta Turusen korvaajaksi.
Tällä hetkellä meikäläistä huolestuttaa se, että Nybondaksen mukaan Dale Clarke (7+12 + loukkaantumisherkkä) hankittiin Ilkka Heikkisen korvaajaksi, eli toisinsanoen tämä meinaa sitä, että meille ei tule enään puolustukseen yhtään uutta nimeä, ainoastaan Mikko Turusen jatko voi olla mahdollinen.
Dale Clarke - Toni Söderholm
Martti Järventie - Markus Kankaanperä
Mikko Kurvinen - Joni Haverinen
Lienee aika lähellä meidän ensi kauden puolustusta. Olin ensin ihan tyytyväinen puolustukseen, mutta sitten kun luin, että Clarke korvaa Heikkisen, niin se tyytyväisyys loppui siihen. Puolustus on minusta heikempi kuin viime vuonna ja kaiken lisäksi ärsyttävän kapea.
Anteeksi, loppu meni vähän offiksi.
Salasanaa tälle tilille - hardrock