Nybondas ulos.

Tässä forumissa keskustellaan HIFK:n joukkueesta yleisesti.

Moderators: Jude, Pate - B2REDS, Ylläpito, Jone

kukas siella

Re: Nybondas ulos.

Postby kukas siella » Thu Jan 15, 2009 3:32 pm

Jatkan edelleenkin Nybondaksen kritisoimista, luettuani eilisen kirjoitukseni haluaisin lisätä siihen jotain, koska ne jäivät mainitsematta. Kuten olen jo tuonut esiin, TN tosiaakin LUPASI JA SANOI SEN JULKISESTIKIN " REAGOIN HETI TARVITTAESSA, ETTÄ JOUKKUE ON KILPAILUKYKYINEN MUIHIN VERRATTUNA" No, onko TN reagoinut ?? Viimesimpänä loukkaantu Lennu, tämän päivän matsista pois Bates, Hacker ( aivan turha mies) Loppi, Kille, ym kummpanit, ai niin huippupakki Wooolsh... Muut jengit reagoivat HETI esim .jokerit maalivahtitilanteeseen vaikka kyse ei ole mistään huippujätkästä mutta pointti on siinä, että HE REAGOIVAT !! Virmasen Masa tekee sen mitä meidän Tomppamme on toistaiseksi vaan luvannut ja mielestäni on turha tulla sanomaan, että pelaajia ei ole saatavilla, ***** marjat, kyllä niitä on mutta mistä se mahtaa johtua, että yleensä heidän osoitteensa on vaan ihan joku toinen jengi kuin IFK. Vaadin edelleenkin TN astumistasi julkisuuteen ja kertomaan mikä on jengin tila, mahdolliset vahvistukset, ensi kauden sopimukset, jatkosopimukset ym. Mutten, jos pysyttelet piilossasi, niin olet pikkuinen hiirulainen, jolla ei ole munaa eikä kykyä hoitaa määrättyjä tehtäviäsi, sillä mielestäni olet tähän mennessä totaalisen epäonnistunut hommassasi. Vaikkakin saisit kasattua jengin millä voitettaisiin mestaruus saati mitsku niin en silti tule perumaan sanojani saati kirjoituksiani sinusta, koska olet edelleenkin väärä mies väärässä paikassa " tekemässä töitä" ja aliarvioimassa niitä jotka maksavat sun liksan, nimittäin me fanit, joita tätä mukaan varmasti putoaa pois, yksi kerrallaan. Ei kukaan kauan tollaisia esityksiä jaksa ja saati maksaa siitä vielä. Herätys IFK, HERÄTYS TN !!
kukas siella wrote:
kukas siella wrote:Viime kaudella fanit protestoivat Matikaista isolla lakanalla, jossa luki: " Pentti ulos" . Miten olisi, jos tällä kaudella tehtäisiin samanlainen lakana missä vastaavasti lukisi " Tomppa ulos". Ihan oikeasti, peliesitykset ovat tällä hetkellä aivan karseeta katsottavaa ja vaikka kausarin omistankin niin olen tehnyt sellaisen päätöksen, että seuraava matsi mitä menen katsomaan on vasta kuun lopulla pelattava Lukko peli. Uskon siihen, että moni muukin kausikorttilainen on kanssani samaa mieltä, protesti se on hiljainenkin protesti.
Jatkan aloittaamani aiheeseen liittyen kritisoimalla IFK: N johtoa, sekä Tom Nybondasta vieläkin enemmän mitä olen sitä aikaisemmin tehnyt. Musta KJ kiteytti aika hyvin omalla kommentillaan minkä varmasti moni on jo ehtinyt lukea. Lennu loukkaantunu ja KJ sanoi " mistä saamme raavittu pelaajia, kun vakiokokoonpanosta on nyt 7 vakiojätkää pois ? " Niinpä, kehen katseet kohdistuu, juuri niin, kyllä siihen samaiseen herraan, joka mulle ja julkisesti LUPASI REAGOIDA HETI, Jos tarvetta siihen on, että saadaan pidettyä jengi kilpailukykyisenä. Tom Nybondas nyt olisi sun aika lunastaa niitä lupauksia ja mikäli susta ei ole siihen, ota pliis lopputili ja suksi niin pitkälle kuin sielu sietää, koska olen tullut siihen tulokseen, ettei sinusta ole hoitamaan tuota kyseistä postia. Jengissä on huippugoutsi mutta ne pelimerkit on suurimmalta osin aivan kuraa. Mikäli joku haluaa kommentoida tätä mun kritiikkiä täällä niin toivon, että perustelet sen hyvin ja ettet lähde kirjoituslinjalle, jossa on yksi tai kaksi sanaa. Mikäli olet tästä asiasta kanssari eri mieltä niin haluaisin mielelläni kuulla syysi siihen miksi kyseinen Nybondas kannattaisi pitää kyseisellä postilla. Mulla on oikeus kritisoida ja tuoda mielipiteeni Nybondaksesta julki olen sen verran fyrkkaa työntänyt tohon, joskus Nordeskiöldinkadun mekaksikin sanottuun paikkaan vuodesta 1976, joten katson, että olen oikeutettu näin jyrkkään kritiikkiin. Mua vaan korpee toi Nybarin tapa toimia tai olla toimimatta, olemalla hiljaa se on tosi fiksua. Tee se Nybari, häivy.

kukas siella

Re: Nybondas ulos.

Postby kukas siella » Fri Jan 16, 2009 9:34 am

kukas siella wrote:Jatkan edelleenkin Nybondaksen kritisoimista, luettuani eilisen kirjoitukseni haluaisin lisätä siihen jotain, koska ne jäivät mainitsematta. Kuten olen jo tuonut esiin, TN tosiaakin LUPASI JA SANOI SEN JULKISESTIKIN " REAGOIN HETI TARVITTAESSA, ETTÄ JOUKKUE ON KILPAILUKYKYINEN MUIHIN VERRATTUNA" No, onko TN reagoinut ?? Viimesimpänä loukkaantu Lennu, tämän päivän matsista pois Bates, Hacker ( aivan turha mies) Loppi, Kille, ym kummpanit, ai niin huippupakki Wooolsh... Muut jengit reagoivat HETI esim .jokerit maalivahtitilanteeseen vaikka kyse ei ole mistään huippujätkästä mutta pointti on siinä, että HE REAGOIVAT !! Virmasen Masa tekee sen mitä meidän Tomppamme on toistaiseksi vaan luvannut ja mielestäni on turha tulla sanomaan, että pelaajia ei ole saatavilla, ***** marjat, kyllä niitä on mutta mistä se mahtaa johtua, että yleensä heidän osoitteensa on vaan ihan joku toinen jengi kuin IFK. Vaadin edelleenkin TN astumistasi julkisuuteen ja kertomaan mikä on jengin tila, mahdolliset vahvistukset, ensi kauden sopimukset, jatkosopimukset ym. Mutten, jos pysyttelet piilossasi, niin olet pikkuinen hiirulainen, jolla ei ole munaa eikä kykyä hoitaa määrättyjä tehtäviäsi, sillä mielestäni olet tähän mennessä totaalisen epäonnistunut hommassasi. Vaikkakin saisit kasattua jengin millä voitettaisiin mestaruus saati mitsku niin en silti tule perumaan sanojani saati kirjoituksiani sinusta, koska olet edelleenkin väärä mies väärässä paikassa " tekemässä töitä" ja aliarvioimassa niitä jotka maksavat sun liksan, nimittäin me fanit, joita tätä mukaan varmasti putoaa pois, yksi kerrallaan. Ei kukaan kauan tollaisia esityksiä jaksa ja saati maksaa siitä vielä. Herätys IFK, HERÄTYS TN !!
kukas siella wrote:
kukas siella wrote:Viime kaudella fanit protestoivat Matikaista isolla lakanalla, jossa luki: " Pentti ulos" . Miten olisi, jos tällä kaudella tehtäisiin samanlainen lakana missä vastaavasti lukisi " Tomppa ulos". Ihan oikeasti, peliesitykset ovat tällä hetkellä aivan karseeta katsottavaa ja vaikka kausarin omistankin niin olen tehnyt sellaisen päätöksen, että seuraava matsi mitä menen katsomaan on vasta kuun lopulla pelattava Lukko peli. Uskon siihen, että moni muukin kausikorttilainen on kanssani samaa mieltä, protesti se on hiljainenkin protesti.
Jatkan aloittaamani aiheeseen liittyen kritisoimalla IFK: N johtoa, sekä Tom Nybondasta vieläkin enemmän mitä olen sitä aikaisemmin tehnyt. Musta KJ kiteytti aika hyvin omalla kommentillaan minkä varmasti moni on jo ehtinyt lukea. Lennu loukkaantunu ja KJ sanoi " mistä saamme raavittu pelaajia, kun vakiokokoonpanosta on nyt 7 vakiojätkää pois ? " Niinpä, kehen katseet kohdistuu, juuri niin, kyllä siihen samaiseen herraan, joka mulle ja julkisesti LUPASI REAGOIDA HETI, Jos tarvetta siihen on, että saadaan pidettyä jengi kilpailukykyisenä. Tom Nybondas nyt olisi sun aika lunastaa niitä lupauksia ja mikäli susta ei ole siihen, ota pliis lopputili ja suksi niin pitkälle kuin sielu sietää, koska olen tullut siihen tulokseen, ettei sinusta ole hoitamaan tuota kyseistä postia. Jengissä on huippugoutsi mutta ne pelimerkit on suurimmalta osin aivan kuraa. Mikäli joku haluaa kommentoida tätä mun kritiikkiä täällä niin toivon, että perustelet sen hyvin ja ettet lähde kirjoituslinjalle, jossa on yksi tai kaksi sanaa. Mikäli olet tästä asiasta kanssari eri mieltä niin haluaisin mielelläni kuulla syysi siihen miksi kyseinen Nybondas kannattaisi pitää kyseisellä postilla. Mulla on oikeus kritisoida ja tuoda mielipiteeni Nybondaksesta julki olen sen verran fyrkkaa työntänyt tohon, joskus Nordeskiöldinkadun mekaksikin sanottuun paikkaan vuodesta 1976, joten katson, että olen oikeutettu näin jyrkkään kritiikkiin. Mua vaan korpee toi Nybarin tapa toimia tai olla toimimatta, olemalla hiljaa se on tosi fiksua. Tee se Nybari, häivy.
Hyvää huomenta. Arvoisat fanit, suosittelen teitä lukemaan jatkoaika. comin osiota " pelaajaliikenne 08-09" niin ymmärtänette miksi hra Nybondas on mulle kuin punainen vaate ja miksi jaksan kritisoida häntä enemmän päivä päivältä ja miksi inhoni kasvaa häntä kohtaa joka päivä enemmän.Vinkkinä voin mainita, että KJ oli sanonut eilisessä lehdistötilaisuudessa, että uusia pelaajia ei enään hankita. Onhan sekin totta, että mainittu syy, että rahaa ei olisi käytössä rajoittaa pelaajien hankintaa mutta jo, ennen kauden alkua jengi olisi pitänyt rakentaa toisella tavalla lue: rightin pakit. Omalta osaltani voin sanoa, että mun tämän kauden matsit on nähty ainakin runkosarjan osalta vaikka eilen tulikin komea voitto. Kiitos Nybondas kaudesta 08-09. Mainitsen vielä, että ne tarinat mitä olen eri kiekkoihmisiltä sinusta kuullut, kun he ovat tavalla tai toisella olleet kanssasi tekemisissä juniorivuosina eivät ole kovin kaunista kuultavaa.

Ylläpito
Site Admin

Postby Ylläpito » Fri Jan 16, 2009 8:25 pm

Nimimerkki kukas siella saa huomautuksen turhan pitkistä lainauksisa ja huonosti jäsennellystä tekstistä.
-Ylläpito
www.hifkfans.com

kukas siella

Postby kukas siella » Fri Jan 16, 2009 8:52 pm

Ylläpito wrote:Nimimerkki kukas siella saa huomautuksen turhan pitkistä lainauksisa ja huonosti jäsennellystä tekstistä.

Nimimerkki ottaa huomautuksen vastaan mutta " huonosti jäsennellystä tekstistä" en ole samaa mieltä. Luulen ja uskon, että pointti meni perille kaikille.

Miliisi

Postby Miliisi » Wed Jan 21, 2009 12:11 am

Nybondas ei lähde mihinkään.
Tämä ketju voidaan sulkea, kyse on kuitenkin miehen 1. kaudesta.
Ja tämän illan jälkeen voi todeta, että ei tämäkään vuosi ole hullummin markkinoilla mennyt. Kiitos söden.

Ja kaikki tietävät, ettei ilman rahaa ole helppoa kaapia huippuvahvistuksia.
-case francis
-penan 7v. turskaa
-ym...

kukas siella

Postby kukas siella » Wed Jan 21, 2009 9:30 am

Miliisi wrote:Nybondas ei lähde mihinkään.
Tämä ketju voidaan sulkea, kyse on kuitenkin miehen 1. kaudesta.
Ja tämän illan jälkeen voi todeta, että ei tämäkään vuosi ole hullummin markkinoilla mennyt. Kiitos söden.

Ja kaikki tietävät, ettei ilman rahaa ole helppoa kaapia huippuvahvistuksia.
-case francis
-penan 7v. turskaa
-ym...

Miksi tämä ketju pitäisi laittaa kiinni ? Luulen, että en ollut ainoa, joka kritisoi Nybondaksen touhuja ja hänen yksinkertaisesti oli astuttava esiin ja samalla tuoda jotain uutisia mukanaan. Hienoa, hän teki niin ja hänellä oli myös jotain kerrottavaa. Milloin IFK on viimeksi julkaissut jonkun jatkodiilistä tässä vaiheessa kautta. Mitä tulee tohon mainitsemaasi fyrkkaan niin taidat olla hyvinkin lähipiirissä, kun tiedät, että fyrkat on finaalissa. Muuten: mielipiteeni hra Nybondaksesta ei ole edelleenkää muuttunut.

Miliisi

Postby Miliisi » Fri Jan 23, 2009 4:46 pm

Ei ketjua tarvitse lukottaa, oma mielipide vain. :D
Selvä se on, että fyrkat on tiukassa. Ja parempi yksi söde, kuin 6 scissonssia, joita pena olis raahannu ovista ja ikkunoista.
Tottakai paljon on parannettavaa, mutta potkut olis tässä vaiheessa aika turha temppu.

Ja btw.
Toi "puutteisiin reagoidaan heti" -kommentti tuli ennen Francis -casea, joka maksoi tietääkseni sievoisan summan.

kukas siella

Postby kukas siella » Fri Jan 23, 2009 10:05 pm

Miliisi wrote:Ei ketjua tarvitse lukottaa, oma mielipide vain. :D
Selvä se on, että fyrkat on tiukassa. Ja parempi yksi söde, kuin 6 scissonssia, joita pena olis raahannu ovista ja ikkunoista.
Tottakai paljon on parannettavaa, mutta potkut olis tässä vaiheessa aika turha temppu.

Ja btw.
Toi "puutteisiin reagoidaan heti" -kommentti tuli ennen Francis -casea, joka maksoi tietääkseni sievoisan summan.

Se mikä meikäläistä hra Nybondaksessa ärsyttää on se, että mies todellakin vastasi, ennen kauden alkua sähköposteihini ja julkisesti toitotti mediassa, että kuinka hän reagoi tarvittaessa ja blaa, blaa korulauseita. IFK:lla, kun menossa huononpi jakso ja fanitkin kyseenalaistivat herran touhuja niin luulisi, että mies olisi astunut esiin ja tullut kertomaan joukkueen tilasta uutisia ja tietoja niitä janoaville faneille. Tapahtuiko mitään, ennen kuin Söden diili ja muutama jatko julkaistiin. Ei tapahtunut vaan mies pysytteli jemmassa kuin snadi hiirenpoikanen olisi vaikka kumminkin kertonut jengin tilasta " ettei ole mitään kerrottavaa" kuin se, että mies pysytteli hiljaa ja näin omalta osaltaan jatkaa tätä stailia tiedottamisen suhteen, joka on ollut samanlainen jo vuosia. Keklulla oli hyvä staili silloin, kun se oli tekemässä samaa duunia mitä hra Nybondas nyt. Keklu ei paljon aristellut kertoa, että kysy on meidän joukkueen pelaajasta Jere Karalahdesta, kun tuli tämä mömmökuvio julki, tää oli vaan esimerkki mitä hra Bondas voisi myös toteuttaa. Hiljaa olemalla ei pysty hoitamaan asioita, jos staili on : " mä en ainakaan sulle puhu mitään" .

Miliisi

Postby Miliisi » Sat Jan 24, 2009 12:41 am

Jep, tosta oon kyllä lähes samaa mieltä.

hifkfan4ever

Postby hifkfan4ever » Mon Jan 26, 2009 8:29 pm

Juuri näin!

Espoon Bluesissakin toimittiin nopeasti, kun heiltä olivat pelaajat sairastuvalla: Hepä hommasivat Luigi Häppölän! Jos multa kysytään, olisi Nybondaksen tullut ennen Dan Hackerin hommaamista selvitellä kunnolla kotimaisten pelaajien, varsinkin tällaisten pelaajien joilla on vahva IFK-tausta, tilanteita. Parhaassa tapauksessa meillä olisi Häppölä, ei Hackeria ja joko Kip Brennan tai yksi ulkkaripaikka vapaana.

Söde on kyllä erinomainen hankinta, ja nämä jatkosopimuksetkin ovat hyvä asia, mutta Tom Woooolsh on niin turha jätkä, ettei mitään rajaa. (Ennemmin olisi jatkettu tuon nimihirviön, Libor Ustrnulin, sopparia)

Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni :)
Huippuhetkeksi jäi Sami Heleniuksen kukistaminen kauden avausottelussa.
-Jatkoaika.com Kip Brennanista

kukas siella

Postby kukas siella » Tue Jan 27, 2009 9:48 am

hifkfan4ever wrote:Juuri näin!

Espoon Bluesissakin toimittiin nopeasti, kun heiltä olivat pelaajat sairastuvalla: Hepä hommasivat Luigi Häppölän! Jos multa kysytään, olisi Nybondaksen tullut ennen Dan Hackerin hommaamista selvitellä kunnolla kotimaisten pelaajien, varsinkin tällaisten pelaajien joilla on vahva IFK-tausta, tilanteita. Parhaassa tapauksessa meillä olisi Häppölä, ei Hackeria ja joko Kip Brennan tai yksi ulkkaripaikka vapaana.

Söde on kyllä erinomainen hankinta, ja nämä jatkosopimuksetkin ovat hyvä asia, mutta Tom Woooolsh on niin turha jätkä, ettei mitään rajaa. (Ennemmin olisi jatkettu tuon nimihirviön, Libor Ustrnulin, sopparia)

Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni :)

Hienoa, jengiä alkaa pikkuhiljaa olemaan kanssani samaa mieltä hra Bondaksesta ja hänen tapaansa toimia ja " REAGOIDA TARVITTAESSA HETI JA KESKITTYÄ MENESTYVÄN JOUKKUEEN RAKENTAMISEEN". Niinpä niin hra Bondas.

kukas siella

Postby kukas siella » Tue Jan 27, 2009 8:57 pm

Miliisi wrote:Ei ketjua tarvitse lukottaa, oma mielipide vain. :D

Ja btw.
Sorry Miliisi, että londaan sun kirjoitustasi mutta, kun en viitsi aloittaa uutta aihetta. Kuten moni jo varmasti tietää niin hra Bondas on tehnyt ainakin yhden fiksun siirron joka onkin jo tänään julkaistu lyhyesti ja ytimekkäästi. Juha Pitkämäki siirtyy siis Ruotsiin Mora Ik:n riveihin ja hänen tarkoituksenaan olisi skulata jo huomenna Keskiviikkona. Nyt jäämmekin mielenkiinnolla venaamaan ketä toimii hatun kakkosena loppukauden. Jatkoajan osioissa spekuloitiin jollain Lukon kakkosbyyrarilla joka skulaa tällä hetkellä ymmärtääkseni Kajaanin Hokissa. Toivottavsti tää on pila ja raaka sellainen. Hyvä hra Bondas, et edelleenkään saa multa sulkaa hattuusi. Jatka valitsemallasi tiellä.

Return to “Joukkue”