Hifk nyt ja aina..

Tässä forumissa keskustellaan HIFK:n joukkueesta yleisesti.

Moderators: Jude, Pate - B2REDS, Ylläpito, Jone

Jan79

Hifk nyt ja aina..

Postby Jan79 » Sat Dec 13, 2008 9:37 pm

Nyt on pohjakosketus otettu.. Jokainen voi katsoa sarjataulukkoa todeta saman.

Mitä tekee joukkueen johto? Mitä tekee Jalonen Mitä tekee pelaajat?

Olen ollut erittäin kriittinen Jalosen tekemisistä.. Ja jos jonkun mielestä vieläkään Jalosta ei saisi arvostella saa vapaasti kyllä esittää eriävän mielipiteen.. Joukkuetta on tässä vaiheessa kautta mahdoton pistää täysin uusiksi joten ainoita vaihtoehtoja herättää joukkuetta on potkia valmentaja pellolle joka on vienyt petolauman näin alas.. Meistä kukaan ei tiedä tarkalleen mitä Jalonen yrittää pukuhuoneessa ja pelaajien keskellä mutta mielestäni KAIKKI MITÄ TARVITSEE TIETÄÄ, NÄKYY SARJATAULUKOSSA!!!

Nyt on pakko tehdä jo ratkaisuja, pian alkaa joulutauko ja toivon todellakin että joukkueen johto on jo herännyt valmistelemaan muutoksia.

Jalosen odotettu aikakausi meni kyllä niin metsikköön ettei julkisesti kehtaa edes kirjoittaa.. Tiedän kyllä että jotkut edelleen odottaa sitä IHMETTÄ että Jalonen tekisi jotain maagista saaden joukkueen pelaamaan ennennäkemättömästi.. Enää ei vaan ole aikaa odottaa niitä ihmeitä!

Kuinka moni haluaa nähdä mestiskarsinnat petolauman kotihallissa????? Luulen ettei monikaan!

Toinen pieleen mennyt valmennuksen ohella on maalivahtivalinnat.. Pitkämäki on ollut todella epävarma koko kauden.. Toiset on suitsuttaneet Niemistä ykkösmaalivahdiksi jo pitkään.. Olen joaiemmin todennut että niin nuori kaveri ei vielä ole valmis niin suuriin luistimiin.. Ottelu Hpk:a vastaan osoitti että Niemisellä ei ihan hermot vielä kestä suurta vastuuta.. Tulevaisuus on vielä edessäpäin.. mutta ykkösvastuunkantajaksi ei vielä valmis..

Nyt, aina ja HIFK... Tosi fanit ei joukkuetta jätä!!

Mutta toivon todella muutosta nyt...

Return to “Joukkue”